Vilket tema har din monter? Inspireras SKF som stack ut med sitt hållbarhetstema på Underhållsmässan 2024.
Det var frågan som SKF ställde på en stor skylt i sin monter under Underhållsmässan 2024. Resultatet?
“Många givande samtal”, säger John Öhrvall, nordisk servicechef på SKF.
Vad är ditt företags hjärtefråga?
Vilka lokala företag kan du samarbeta med för att nå ut med ditt budskap? I sin monter visade SKF hur en genomtänkt helhet kan förstärka varumärket.
Monterpersonalen bar kläder från Nudie Jeans och skor från Icebug – båda lokala företag – vilket knöt an till montertemat och gjorde ett starkt intryck.
Visste du? Gröna arbetsmiljöer har visat sig öka kreativitet, produktivitet och lönsamhet. Och det fungerar lika bra i din monter!
SKF bevisade detta genom att rama in sina soffgrupper med frodiga, gröna växter – ett enkelt men effektfullt sätt att skapa en inbjudande atmosfär.