SKF Sverige
Underhållsmässan
100 m2
March 13, 2018
330 utställare och över 10 000 besökare. Ja, hur gör man egentligen för att synas i mängden på en så stor mässa? Låt SKF inspirera dig med sin monter på Underhållsmässan 2018.
1. Dubbelmonter
Har inte mässan en så stor monteryta som du önskar? SKF som ville ha 100 m² på Underhållsmässan löste det genom att boka två ytor à 50 m² mitt emot varandra. Fördel! Du exponeras också från två håll när besökare passerar mässgången mellan dina ytor.
2. Företagsfärger
Jobba genomgående med dina företagsfärger för att förstärka din visuella närvaro i mässhallen – som att använda samma nyans på mattan som i din logga.
3. LED-disk
LED-disken är en återkommande favorit hos SKF! Du kan t.ex. använda den som: informationsdisk, produkt display eller som SKF på Underhållsmässan 2018; en kaffebar.
4. Det lilla extra
De flesta utställare bjuder på någon form av dryck, ofta kaffe. Så har du möjlighet, gå den extra milen och att hyr in en barista! På så sätt skapar du en trevlig mingelpunkt som alltid är bemannad.
5. Banderoll
Utnyttja “naturliga platser” att fästa en vepa med din logga och budskap på. I väggbalken ovanför montern satte vi upp en 12 meter lång banderoll som ramade in båda monterytorna. En effektiv lösning som får dig att synas på långt håll i mässhallen.